Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Cápák és polipok május 24.
Alfa pakli - Őslények március 22.
Alfa pakli – Víziszörnyek március 22.
A pillanat képe
Elektromos lehelet
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Szikrázóan negatív élmény, amikor egy szörny elektromos leheletét bocsátja rád, mielőtt még a közelébe érhetnél, és lecsaphatnád a fejét. Nem csupán a bőröd épsége bánhatja, hanem az elektromosságot kevésbé tűrő tárgyaid is tönkremehetnek.
Nézz szét a galériában!
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Cápák és polipok
Zén: Cápák és polipok ismertető 1. rész
Közkívánatra!
Új HKK klub Szolnokon – DiceMagicHU
Tavaszi MondoCon 2025. május 03-04. – Eredményhirdetés

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Könyvismertető - Margaret Weis & Tracy Hickman: Új nemzedék
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - Semmi
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immunis

A lista folytatása...
Zén: Cápák és polipok ismertető 1. rész (8)
Elindult a 2025-ös Védnöki program (39)
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Cápák és polipok (3)
HKK kérdés? (47435)
Közkívánatra! (3)
3. Yaurri kézművesverseny (11)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
A csapok elzárása

1 ZSZ chara-din azonnali/reakció

Megakadályoz egy húzó, kereső, VP vagy SZK adó forrást.
Ha csak ellenfelednek van permanense játékban: kijátszhatod a gyűjtődből is, de ekkor sikeres létrejötte után a Semmibe kerül.


Elmeedzés

1 VP elenios általános „mentális”

Keress elő egy bűbájt, vagy „mentális” lapot, majd dobj egy lapot a kezedből a gyűjtőbe.
Ha csak ellenfelednek van játékban permanense, akkor kéz helyett a paklidból kell nem vízió, nem feltámadó és nem jelenő lapot dobnod.


Pólusváltás

? VP chara-din azonnali/reakció

Költsége 0 vagy 1 VP.
Ha 0: megakadályoz egy dobató forrást és a kör végén húzz egy lapot!
Ha 1: megakadályoz egy húzó, vagy kereső forrást, majd ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.


Elimináció

1 VP chara-din általános/vízió „sav”

Célpont max „kötelék” költségű permanens a gyűjtőbe kerül.


Addíció

1 VP chara-din általános „sav”

Fordítsd fel a paklid felső 3 lapját, ezek közül bármennyi „sav” lapot végy a kezedbe, a többit dobd a Semmibe. Szétoszthatsz célpont nemlény lapok között annyi, elmúlás jelzőt, ahány chara-din lapot így a Semmibe dobtál.
Megvadult bika

1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Semlegesítés: lap. A semlegesített lap visszakerül kézbe.
Ha nem semlegesített, akkor a következő képességet kapja: „J: célpont lap visszakerül kézbe, és ha ez egy minotaurusz volt: a kör végén húzz egy lapot!”


Minotaurusz magasugró

1 VP 2/2 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Újrahasznosítás: 2.
Ha újrahasznosulna: helyette kézbe kerül vissza.
Áldozd fel: megakadályoz egy azonnalit.


Nehéz döntés

0 VP dornodon azonnali/reakció

Megakadályoz egy lapot.
Hátrány: a játék hátralevő részében nem játszhatsz ki nem varázslat lapot.


Végső áldozat

20 ZSZ dornodon azonnali „oltalom: 2”

Ha kijátszásához legalább 20 permanenst áldoztál: megnyerted a játékot.



Poloskainvázió

? VP sheran azonnali

Ha csak ellenfelednek van permanense játékban, akkor költsége 0 VP, egyébként 1 VP.
Célpont lény a gyűjtőbe kerül, vagy előkereshetsz egy olyan típusú sheran lapot, amilyen típusú lap már van ellenfelednek játékban.
Cápavihar

2 VP chara-din bűbáj

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban dobj egy kockával, majd előkereshetsz egy max X költségű cápát, vagy ellenfeled sebződik X-et. X annyi, ahányat dobtál.


Moa gépcápa

3 ZSZ 1 nekron 5/5 chara-din/tharr szörny/cápa, moa

Moáid és cápáid nem lehetnek célpontjai ellenfeled varázslatainak.
S: megakadályoz egy 1 költségű lapot.
E: ellenfeled veszít 1 VP-t és 1 SZK-t.


Homokcápa

2 VP 3/4 chara-din szörny/cápa „szárnyak”

Láthatatlan.
Kijátszása köre végéig ellenfeled nem játszhat ki varázslatot.
Jelenés: egy cápád láthatatlanságot kap a kör végéig.


Mocsárcápa

2 VP 3/3 chara-din/sheran szörny/cápa „szárnyak”

Ellenfeled minden lapja passzívan jön játékba 1-1 dermesztés jelzővel.
A te körödben ellenfeled minden varázslata + 1 ZSZ.


Fatty nekromanta

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S: rakj játékba a gyűjtődből egy tóken lényt, és ha ez egy Chara-din fattya volt: tégy rá 1 izom jelzőt.
Halálsikoly: visszavehetsz max 3 tókent a gyűjtődből a kezedbe.
Cápatámadás

1 VP chara-din azonnali

Célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Ha van cápád játékban, akkor költsége 0 VP, célpont lapot küldhetsz a gyűjtőbe és tehetsz egy cápádra egy izom jelzőt.


Hócápa

2 VP 3/3 leah,chara-din szörny/cápa „hideg” „szárnyak”

Ha eldobod a kezedből: előkereshetsz egy cápát.
Nem lehet azonnali célpontja.
Ha egy cápád, vagy „hideg” lapod sebzést okoz: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.
S: célpont lény a kör végéig láthatatlan lesz.


Gyilkos cápa

3 VP 5/3 chara-din szörny/cápa

Cápáid sebzése ellenfeled max ÉP-jét is csökkenti.
Ha egy cápád megsebez egy lény, vagy építményt: az a gyűjtőbe kerül.
S: egy cápád aktivizálódik, vagy a kör végéig láthatatlan lesz.


Klóncápa

X VP ?/? chara-din szörny/cápa

Lemásol egy X költségű, játékban lévő cápát.
Jelenés: a paklidból egy cápát a gyűjtődbe rakhatsz.


Cápolip

2 VP 3/3 chara-din, sheran szörny/cápa, polip

Kijátszásakor előkereshetsz egy cápát, vagy polipot.
K célpont cápa, vagy polip kap 1 izom, vagy élet jelzőt.
Makócápa

1 VP 3/1 chara-din szörny/cápa

Ha ellenfeled ebben a körben megakadályozta, vagy forrással gyűjtőbe küldte cápádat: „Semlegesítés: lap”
K ha egy cápád sebzést okoz: kapsz 1 VP-t.


Szellemcápa

2 VP 3/4 leah,chara-din szörny/cápa „élőholt” „szárnyak”

Láthatatlan.
Kijátszásakor dobj 3 lapot a paklid tetejéről a gyűjtődbe, majd visszavehetsz egy cápát, vagy élőholtat a gyűjtődből a kezedbe.
Ha egy cápád sebzést okoz: tehetsz célpont lapra egy elmúlás jelzőt.



Megacápa

6 VP (10)/(10) chara-din szörny/cápa, óriás „oltalom: 2”

„Duplakötelék”: dobd a kezedből a Semmibe: megakadályoz egy max 1 költségű reakciót.
Ha megöl egy lényt: egy célpont sebződik 10-et.
J: megakadályoz egy varázslatot, ami hatna rá.


Pörölycápa

2 VP 3/3 chara-din szörny/cápa „szárnyak”


Semlegesítés: nem fix költségű lap.
S: egy cápád aktivizálódik, vagy a kör végéig láthatatlan lesz.
S, J2: ha egy cápád sebzést okoz: előkereshetsz egy cápát, vagy kapsz 2 VP-t.


Macskacápa

1 VP 3/1 chara-din ször/cápa „szárnyak”

Élet: 1.
Minden cápád idézési költsége 1 VP-vel kevesebb (de min 1 VP).
Áldozd fel: szétoszthatsz max 9 élet jelzőt cápáid között, vagy a kör végén húzz egy lapot.
A hősök sosem halnak meg

1 VP raia azonnali/angyal

Ha ebben a körben ellenfeled forrásától került lényed a gyűjtőbe: nem lehet rá reagálni.
Rakj játékba a gyűjtődből egy fix költségű angyalt, vagy jó jellemű kalandozót.


Manibus (új)

2 VP 3/3 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”

Kompenzáció és halálsikoly: előkereshetsz, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Pedibust.
K áldozd fel egy permanensed: megakadályoz egy forrást, ami egy thargodanodra hatna.


Pedibus

2 VP 3/3 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”

Kompenzáció és halálsikoly: előkereshetsz, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Manibust.
K áldozd fel egy thargodanod: megakadályoz egy reakciót.


Nincs ugribugri

1 VP chara-din általános

Ha varázslattal akadályozzák meg: „Kompenzáció: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!”
Sikeres létrejötte után A Semmibe kerül.
A kör végéig senki nem játszhat ki varázslatot.


Áttelelés

0 VP sheran azonnali „ősmágia”

A kör végén húzz egy lapot!
A lapjaidról minden álom-, és dermesztés jelző lekerül.
Orkupec

2 VP 3/3 dornodon szörny/ork

Anti-mágia: 1 (de gonosz lapot nem lehet neki dobni).
S: kapsz 1 SZK-t, de ha „kötelék” akkor 1 VP-t is, ha „duplakötelék” akkor húzz egy lapot is.
J: ellenfeled paklijából a Semmibe rakhatsz annyi általad választott lapot, ahány orkod, hajód és varkaudarod van a Semmiben.


Krabber zombi

1 VP 2/1 leah szörny/krabber „háló” „élőholt”

„Háló” képessége a gyűjtőből is működik.
Ellenfeled lényei passzívan és 1 dermesztés jelzővel jönnek játékba.
Kijátszásakor célpont nemlény lapot a gyűjtőbe küldhetsz.


Krabber tizedes

2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló”

Nem lehet „semlegesítés”-ként kijátszani lapokat (kivéve krabbereket).
S: dobd a paklid felső 2 lapját gyűjtőbe és ha volt közöttük krabber, akkor célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, vagy kapsz 1 Csattogó krabbert.


Krabber tengeri drón

1 ZSZ leah építmény 2 SP „szárnyak” „háló”

S egy célpont sebződik 2-t és ha ettől nem került gyűjtőbe: előkereshetsz egy Krabbert tengeri drónt, vagy visszavehetsz egyet a gyűjtőből a kezedbe (kivéve, ha játékost sebzett).
Áldozd fel: ellenfeled veszít 1 VP-t és 1 SZK-t.


A jövő felélése

4 nekron chara-din azonnali

Csak olyan pakliba rakhatod, amiben legfeljebb 60 lap van.
Célpont lap a Semmibe kerül, vagy megakadályoz egy lapot, ami ezután a Semmibe kerül, vagy a kör végén húzz 2 lapot!
Áramlás: a kör végén húzz 1 lapot!
Labirintusjáró

2 VP 2/2 tharr szörny/minotaurusz

K keverj vissza egy minotaurusz lényt a gyűjtődből a pakliba: a kör végéig a Labirintusjáró megkapja a visszakevert lény minden aktiválás kívánó képességét és hátrányát (a kijátszáskoriakat kivéve).
E: célpont pakli felső 2 lapja a gyűjtőbe kerül.


Minotaurusz hoplita

0 VP 2/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Újrahasznosítás: 1.
„Harci képesség”: ellenfele és a Minotaurusz hoplita is visszakerül kézbe.


Tano-shin gépész

1 VP 1 nekron 2/1 tharr szörny/moa

K semmizz X (max 5) moát a gyűjtődből: ellenfeled és egy célpont lénye sebződnek X ÉP-t.
Áldozd fel: ellenfeled a következő körében 1-el kevesebb VP-t kap.


Moa mágiakutató

1 VP 1 nekron 2/1 tharr szörny/moa

S dobj egy lapot a Semmibe: nézd át az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd ha tudsz, játssz ki egy nem reakció varázslatot a saját erőforrásaidból. Ha moát dobtál és nem tudsz lapot kijátszani: húzz egy lapot!
Ha ellenfeled egy forrásával VP-t kap: te is kapsz ugyanannyi VP-t.


Tömegpusztító krabber

4 VP 4/4 leah szörny/krabber „háló” „oltalom: 0”

Kijátszásakor gyűjtőbe kerül ellenfeled minden olyan lapja, ami ebben a körben került játékba.
K ha van „háló” lap játékban és ellenfeled ebben a körben legalább 3 lapot sikeresen kijátszott: játékba rakhatod a kezedből, vagy 4 VP árán a gyűjtődből.
S: megakadályoz egy forrást, ami hatna egy krabberedre.
Jellemtelenség

2 VP színtelen bűbáj

Nem lehet jó jellemű azonnali és általános varázslatokat kijátszani.
Gonosz jellemű lények nem támadhtanak és senki sem sebződhet gonosz forrásoktól.
Semleges jellemű nemlény permanensek képességei nem működnek.


Jorisz, a jellemtelen

2 VP 3/3 színtelen kalandozó/ember KF

Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány gonosz lénye van ellenfelednek.
S: megakadályoz egy jó varázslatot.
E: célpont semleges nemlény lap a gyűjtőbe kerül.


Őshangya sorozás

1 VP sheran azonnali

Kompenzáció: ellenfeled kap egy Haldokló quwargot.
Előkereshetsz bármennyi őshangyát a paklidból melyek idézési költségének összege max X. X annyi, amennyivel több lapja van játékban ellenfelednek, mint neked.


Őshangya mesterlövész

2 VP 3/2 sheran szörny/őshangya

K, ha ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: célpont lény a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy varázslatot.
Kötelék E: ellenfeled kap 1 Haldokló quwargot.


Marabunta

4-X VP sheran azonnali „ősmágia”

X annyi, ahány quwargja van elenfelednek játékban, de max 3.
Megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob 2 lapot.
E jelenés: ellenfeled kap 1 Haldokló quwargot.
Tükörmágia

X VP elenios általános „mentális”
A hatása minden szempontból egy ellenfeled által ebben a körben, vagy az előzőben kijátszott fix X költségű nem reakció azonnali, vagy általános varázslat hatása lesz.


Phua kúp (új)

1 ZSZ 1 nekron 5 SP tharr/dornodon építmény

Minden lényed idézési költsége 1 nekronnal kevesebb.
S 1 ZSZ: visszavehetsz egy moát a gyűjtőből a kezedbe.
S áldozd fel egy lapod: célpont játékos a következő előkészítő fázisában +1 vagy -1 VP-t kap.


Estelle csettintése

2 VP fairlight azonnali „védekezés”

Megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszottad ki, akkor kapsz játékba, vagy a kezedbe egy Sörényes ubukot.


Éji vad

2 VP 3/3 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

Ha van játékban olyan lény, aminek az ÉP-je kisebb az alap ÉP-jénél: ingyen kijátszhatod.
J: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
„Vérszagra gyűl az éji vad.”


Fordított nap

szabálylap

Ha egy játékos a saját forrásával lapot húzna: helyette kap 1 VP-t.
Ha egy játékos a saját forrásával VP-t kapna: helyette húz 1 lapot.
Cserepados minotaurusz

1 VP 3/2 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Ha visszakerül asztalról, vagy gyűjtőből a kezedbe: játékba rakhatsz egy minotauruszt a kezedből (de köröknként csak egyszer, és a következő kör végén mindenképpen visszakerül a kezedbe).
E: visszavehetsz egy minotauruszt az asztalról a kezedbe.


Elátkozott mező

1 VP chara-din/sheran bűbáj

Ellenfeled körönként 1 varázslatot játszhat ki a kezéből.
Hátrány: nem játszhatsz ki varázslatot e kezedből.


A gyűjtő hívása

1 VP leah azonnali

A paklidból a gyűjtőbe dobhatsz egy lapot, ami nem vízió, nem támad fel és nincs jelenés képessége.


Önfeláldozó farkas

1 ZSZ 1 nekron 3/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

„kötelék”: S feltámad (kivéve a körben, amikor gyűjtőbe került).
Kijátszásakor ellenfeled köteles rá reagálni, ha tud.
Ellenfeled forrásai más vérfarkasodat nem célozhatják.


A jégsárkány pecsétje

1 VP leah azonnali/reakció

Megakadályoz egy varázslatot és szétoszthatsz 3 dermesztés jelzőt célpont lapok között.
Van másik

0 VP chara-din általános

Keress elő egy olyan lapot a paklidból, amilyen nevűt ebben a körben ellenfeled megakadályozott, vagy forrásával gyűjtőbe küldött.


Inkább ezt

0 VP rhatt azonnali/reakció

Megakadályoz egy lapot.
Hátrány: keress elő ellenfeled paklijából egy a megakadályozottal azonos színű, vagy típusú lapot és ezt ellenfeled a kezébe veheti.


Butanüid

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid

Anti-mágia: 1 és kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány lapot a játékosok dobtak ennek a képességnek.
K dobj egy Ganüid ifjoncot a kezedből a Semmibe: megakdályoz egy varázslatot, vagy „Semmizés: 1”.


Ganüid derivátor

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

S kapsz anyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyivel kevesebb lap van a kezedben, mint ellenfelednek.
E dobj egy ganüidet a gyűjtőbe: célpont lap passzivizálódik.


Ganüid integrátor

1 VP (3)/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

J dobj X (max 3) ganüidet a kezedből a gyűjtőbe: célpont ganüid kap X izom jelzőt.
S: megakadályoz egy forrást, ami egy ganüidedre hatna.
Denevérpók

2 VP 2/2 sheran szörny/denevér, pók

2-es mérgezés.
S: kap annyi izom jelzőt, ahány olyan lény van játékban, amin van méreg jelző.
K végy le róla X jelzőt: megakadályoz egy X költségű varázslatot.


Radioaktív óriáspolip

4 VP 5/5 sheran szörny/polip

4-es mérgezés.
Kijátszásakor minden nem polip lény kap 1-1 méreg jelzőt.
Ha bemegy az őrposztba: ellenfeled minden lénye, amin van méreg jelző, a gyűjtőbe kerül.


Problémás ganüid

1 VP 1/3 rahtt szörny/ganüid

Dobd ezt a lapot és egy másik ganüidet a kezedből a gyűjtőbe: megakadályoz egy célzó forrást.
Ha ellenfeled lapot húz/keres, vagy VP-t kap: kapsz egy Ganüif ifjoncot a kezedbe.


Minotaurusz szabotőr

1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Kijátszásakor célpont lap visszakerül kézbe.
S keverj vissza 2 minotauruszt a gyűjtődből a pakliba: ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapot a Semmibe.


Ganüid szubtraktor

1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid

Ganüidjeid idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
E mutass X ganüidet a kezedből: célpont lény kap -X/-X-et a kör végéig és ha csak Ganüid ifjoncot mutattál, akkor ez ellen semmilyen immúnitás nem működik.
Polipember

3 VP (4)/4 sheran szörny/ polip, ember

Kompenzáció: ellenfeled kap egy Polip porontyot.
Ellenfeled varázslataira immúnis.
Harci képesség: ellenfele sebződik „kötelék”-et.


Trükkös burástya

1 VP 1/1 elenios szörny/burástya

Kijátszásakor kapsz annyi Burástya kölyköt, ahány lapot ellenfeled sikeresen kijátszott ebben a körben.
Ellenfeled minden forrása, ami burástyáidat célozza 1 VP-vel drágább.


Kézlevágás

1 VP chara-din azonnali „ősmágia”

Csak fix költségű lappal lehet rá reagálni.
A saját körödben: megakadályoz egy nem fix költségű lapot.
Az ellenfél körében: ha ellenfelednek legalább 6 lap van a kezében, el kell dobnia 3 véletlenszerű lapot.


Pörölycápa

2 VP 2/2 chara-din szörny/cápa

Semlegesítés: varázslat.
A saját körödben kap +3 SB-t.
Az ellenfél körében kap +3 ÉP-t.


Fellebbezés

? VP fairlight, rhatt azonnali/reakció

Idézési költsége 0 VP, vagy 2 VP lehet.
Megakadályoz egy reakciót, vagy egy gyűjtőbe küldő forrást.
Motyogó berzerker

1 VP 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt”

Kijátszásakor ellenfeled paklijának felső 4 lapja a Semmibe kerül.
Ha egy játékos paklijából lap kerül a Semmibe: a játékos választásod szerint sebződik 2 ÉP-t, vagy veszít 1 VP-t.
Minden motyogód kap +1 SB-t.


Végtelen sötétség

1 VP leah bűbáj

Kompenzáció és halálsikoly: célpont lap elveszíti a képességeit.
Minden jó jellemű lap 1 VP-vel és 1 nekronnal drágább.
Körönként egyszer, Homályurad képességét ingyen használhatod.


Éjjeli fenevad

1 nekron 1/1 leah szörny

Semlegesítés: azonnali, de ha Homályurat használsz, akkor varázslatot, ha leveszel egy jelzőt a Homályuradról, akkor nemlény lapot semlegesít.
Ellenfeled minden lapja 1 nekronnal drágább.


A hármas mágikus ereje (új)

3 VP sheran általános [+3]

Nem olcsóbbítható.
Gyógyulsz 9 ÉP-t.
Kapsz 6 VP-t, vagy húzz 3 lapot, vagy ellenfeled eldob 3 lapot, vagy max 3 célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Latyakember

2 VP 3/3 chara-din szörny/ember

Ellenfeled körében „háló” képessége van.
A te körödben ellenfeled minden lapja és lapjainak aktiválást kívánó képessége 1 VP-vel drágább.
Lady Olivia macskája (új)

3 VP 3/1 elenios szörny

Anti-mágia: 1.
Élet: 9.
K végy le egy lényedről 1 élet jelzőt: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
A köröd végén, ha legalább 20 élet jelző van a lényeiden: azonnal megnyerted a játékot.


A halhatatlanok nagymestere (ÚJ)

követő/epikus

Kedvelt lap: élet képességgel rendelkező lény.
Ellenfeled lapjainak és forrásainek „életkioltó” képessége nem működik.
S 1 VP, vagy 2 ÉP: a következő lényed, ami játékba kerül, kap 1 élet jelzőt.


Xenó pretoriánus

3 VP 3/6 chara-din szörny/xenó

K megakadályoz egy forrást, ami egy xenódra hatna.
S ellenfeled eldob választása szerint 1, vagy 2 lapot, te pedig húzol annyit, amennyivel kevesebb lapot dobott mint 2.


Ganüid hamukotró

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid

K dobj egy lapot a Semmibe: fordítsd fel a paklid felső 2 lapját, ezek közül a ganüideket vedd kézbe, a többit dobd a Semmibe. Majd gyűjtőbe küldhetsz max annyi célpont lapot, ahány Ganüid ifjonc került így a kezedbe.


Burástya kitinhajtogató

2 VP 3/3 elenios szörny/burástya

S: előkereshetsz a paklidból bármennyi Burástya kölyköt, vagy visszavehetsz egyet a gyűjtődből a kezedbe.
E: célpont lap passzivizálódik.
Reaktív krabber

2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló” „védekezés”

Ha ellenfeled ebben a körben legalább 2 lapot sikeresen kijátszott: „Semlegesítés: lap.”
Ha nem semlegesített, akkor kijátszásakor előkereshetsz egy krabbert, vagy gyűjtőbe küldhetsz egy célpont lapot.


Krabber elitista

1 VP 4/1 leah szörny/krabber „háló”

A saját körödben immúnis ellenfeled forrásaira.
Az ellenfél körében nem lehet megsebezni.
Áramlás: kapsz 1 Csattogó krabbert.


Topologikus transzformáció

2 VP chara-din azonnali „védekezés”

Célpont lap a gyűjtőbe kerül és kapsz egy gyakori tókent, aminek a típusa megegyezik a célpont lapéval.


Kényszersorozás

1 VP chara-din bűbáj

S rakj a paklidból, vagy a gyűjtődből a Semmibe egy lapot, ami képes előre kikészített lapot játékba hozni: kapsz egyet egy olyan olyan előre kikészített lapból, amit a semmizett lap képes játékba rakni.


Brutális xenó

2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó „háló”

Élet: 1.
S minden játékosnak el kell dobnia egy nem xenó lapot.
Szurkáló manó

2 VP 1/4 elenios szörny/manó „szárnyak”

IK-ját helyettesítheted egy lap Semmibe dobásával.
K ha ellenfeled pontosan 1 ÉP-t sebződik: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!


Az elnyomó

2 VP 4/2 chara-din szörny „legendás”

Ellenfeled lapjai passzívan jönnek játékba.
Legendás lényeid kapnak +1/+1-et és játékba kerülésük után aktivizálódnak.
Legendás képesség: ellenfeled passzív lapjainak a képességei nem működnek.


Igazságos csere

szabálylap

Minden játékosnak az adott körben elsőként kézből kijátszott nem reakció lapja a következő képességet kapja: „Kompenzáció: kapsz X VP-t, és húzz egy lapot!”
X a lap idézési költsége.


Ljerpin (új)

2 VP 1/3 rhatt, Chara-din kalandozó/mutáns „szárnyak”

P: nézd meg a paklid legfelső lapját és ha ez egy fix max 2 költségű permanens, akkor játékba rakhatod, egyébként keverd vissza a pakliba.


Energiasólyom (új)

2 VP 1/3 fairlight szörny „szárnyak”

Kijátszásakor kap annyi erő jelzőt, vagy feleannyi (lefelé kerekítve) izom jelzőt, mint ahány VP-d van.
Különleges művelet

1 VP tharr általános

A kör végéig őrposztod mérete korlátlan és minden őrposztodban lévő lény láthatatlan.
A kör végén gyűjtőbe kerül minden lényed, amivel sikeresen támadtál ebben a körben.


Isteni szél

2 VP chara-din azonnali

Minden hajó passzivizálódik, majd a gyűjtőbe kerül.


A bábok mestere

követő/hordaparancsnok

A játékot 4 lappal és 17 ÉP-vel kezded.
J X VP: a kör végéig ellophatsz egy célpont, max X költségű lapot.


Moa karomfúró

2 ZSZ 1 nekron tharr tárgy/moa „kincs”

Moáid költségében minden VP-t helyettesíthetsz 1-1 SZK-val.
S: célpont építmény sebződik 6-ot.
E 1 VP: célpont lény a gyűjtőbe kerül.


Újévi fogadalom

1 VP bufa általános

Nevezz meg egy X értéket (min 1).
A kör végén, ha ennek a lapnak a kijátszása után pontosan X VP-t költöttél el összesen: kapsz 2 VP-2 és húzz 2 lapot!
Energiakristályosító (új)

1 építő fairlight építmény 6 SP „szárnyak”

Tárgy is építheti.
Kijátszásakor mindenki elveszti minden VP-jét, majd kap annyi SZK-t, ahány VP-t így vesztett.
P: egy célpont sebződik annyit, ahány SZK-d van (játékos max 7-et).


Elcsigázott fatty

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor, ha nincs lap a kezedben: húzz egy lapot!
K dobj egy lapot a kezedből a Semmibe, vagy áldozd fel egy lapod: kapsz egy gyakori tókent.


Összefonódott sorsok

szabálylap

A játék elején nevezz meg 2 laptípust!
Ha egy játékos sikeresen kiijátszik a kezéből egy megnevezett típusú lapot: ellenfele előkereshet egy, a másik megnevezett típusba tartozó lapot!


Hármas büntető osztag (új)

1 VP 3/1 chara-din szörny

Minden lapod (önmaga is) a következő képességet kapja: Kompenzáció és halálsikoly: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


Okulüpaj lovagja (új)

2 VP 1/1 chara-din kalandozó/alakváltó

Kijátszásakor ellenfeled kezéből egy általad választott lapot a Semmibe dobhatsz.
Jelenés 1 VP: előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében Okulüpaj szerepel.


Okulüpaj sóhaja (új)

1 VP chara-din azonnali

Egy célpont sebződik 2-t, vagy előkereshetsz egy chara-din avatárt, vagy egy lapot, aminek nevében okulüpaj szerpel.
Ínséges idők (új)

szabálylap

Az előkészítő fázisában egyik játékos sem kaphat 3 VP-nél többet (kivéve szabálylappal).


Zirri átokcsapás

1 VP 1 ZSZ 1 nekron fairlight aznollai „védekezés”

Célpont permanens a gyűjtőbe kerül, és ha nem védekezésként játszottad ki, akkor ellenfeled kap egy Zirri átokmacskát.


Őrült macskás nő

1 VP 1/3 színtelen kalandozó/ember KF

Kijátszásakor előkereshetsz egy lényt, aminek nevében a macska szó szerepel akár ragozva is.
S áldozd fel egy lapod: egy célpont sebződik 3-mat.


Minotaurusz harcművészet

1 VP tharr azonnali/minotaurusz, reakció

Megakadályozza egy asztalon lévő lap aktiválást kívánó hatását és a lap visszakerül kézbe és a kör végéig senki nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
S jelenés: visszavehetsz egy minotauruszt az asztalról a kezedbe.


Ősi erő

1 VP chara-din azonnali/reakció

Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban olyan lényed, aminek nincs képessége és/vagy van hátránya.
Megakadályoz egy lapot vagy forrást.
Sziszifuszi munka

szabálylap

Ha egy játékos saját forrásábal VP-t kap: el kell dobnia egy lapot a Semmibe.
Ha saját forrásával lapot húz, vagy keres: veszít 1 VP-t és sebződik 2 ÉP-t.


Ragadozó teknős

2 VP (3)/3 sheran szörny/teknős

Anti-mágia: 1.
Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy nemlény lapot: sebződik 2 ÉP-t.
S 1 VP: célpont lény a gyűjtőbe kerül.


Xenó agyszippantó (új)

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
K ha ellenfeled lapot dob (kivéve önmagától): előkereshetsz, vagy visszavehetsz egy xenót a gyűjtődből, vagy kapsz egy Xenó parazitát.


Életerős moa

1 VP 1 nekron 1/4 tharr szörny/moa

Élet: X, ahol X annyi, ahány moád van a Semmiben.
Moáid költségéből minden nekront helyettesíthetsz egy élet jelző levételével lapjaidról.
Jelenés: ellenfeled veszít 1 VP-t és sebződik 2 ÉP-t.


Oruh-vahn politikus

1 VP 1 nekron 2/1 tharr szörny/moa

Anti-mágia: 1.
J: ellenfeled a következő előkészítő fázisában 1-el kevesebb VP-t kap.
Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy nemlény lapot: veszít 1 VP-t, vagy 1 SZK-t. A saját körödben ez a képesség gyűjtőből is működik.
Harmadik szem

1 VP elenios bűbáj/mutáns

Húzz egy lapot!
S: nézd meg egy pakli felső lapját, majd ha akarod, keverd meg a paklit.
Ha bármikor van 3 azonos nevű lapod játékban: nem sebződsz.


Hálószoba

1 ZSZ 4 SP sheran építmény/pók „háló”

Sheran lapok kijátszása nem számít bele a „háló”-ba.
Pókjaid kapnak +1/+1-et.
S 1 VP: előkereshetsz egy pókot, vagy kapsz egy Fekete özvegyet.


Kavics a cipőben

1 SZK tharr tárgy

Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből, vagy sikeresen használ egy aktiválást kívánó hatást: sebződik 1 ÉP-t.
Jelenés: kapsz egy Elemi követ.


Landragór láncai

szabálylap

Minden játékos körönként 1 varázslatot játszhat ki sikeresen.
Minden permanens passzívan jön játékba. Passzív lapok képességei nem működnek.


Poluu-hska Petry

1 VP 1 nekron 2/2 tharr szörny/moa

Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
E ha ellenfeled ebben a körben az előkészítő fázisban kevesebb VP-t kapott, mint normálisan kellett volna: kapsz 1 SZK-t és a kör végén húzz egy lapot!
Manda (új)

2 VP (2)/3 chara-din szörny/kígyó

Csábítás: 2 és ha olyan lényt csábított, amin van méreg jelző, akkor húzz egy lapot!
3-mas mérgezés.
„Olyan szép volt, csábító és vonzó…A FEJE.” – Zuargdag a halálos ágyán.


Tűzvirág

1 VP dornodon bűbáj „tűz”

K ha tűzsebzést okozol: ellenfeled sebződik 2-t.
S J2: ha ebben a körben legalább 7 ÉP-nyi tűzsebzést okoztál: húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t.


Yowie

1 VP 3/1 leah szörny/yeti „hideg” „szárnyak”

Ha eldobod a kezedből: kapsz 1 Jégcsapot a kezedbe.
J: ellenfeled minden lapját, amin dermesztés jelző van, vissza kell keverni a pakliba.


Desztilláció

1 VP chara-din általános „sav”

Fordítsd fel a paklid felső lapját: ezek közül a „sav” lapokat és azokat a lapokat, amik nevében, vagy leírásában a Solkim szerepel vedd a kezedbe, a többit dobd a Semmibe.


Malvina lobara (új)

2 VP 3/2 raia kalandozó/mutáns KF

Nem tudja megsebezni és nem hat rá olyan lény képessége, aminek az SB-je kisebb az övénél.
K ha egy paklit megkevernek: tehetsz egy mutánsodra egy élet jelzőt, vagy egy +1 SB-t adó jelzőt.
Áramlás: a kör végén kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!
Akmal csele

0 VP dornodon azonnali

Megakadályoz egy azonnalit, de ha van játékban olyan lényed, aminek az aktuális ÉP-je kisebb az alap ÉP-jénél, akkor varázslatot, ha pedig olyanod, amin van ÉP-t csökkentő jelző, akkor lapot akadályoz meg.


Áldozatkész ganüid (új)

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid

Áldozd fel: kapsz 2 VP-t, vagy húzz 2 lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Az előkészítő fázisodban visszaveheted a gyűjtőből kezedbe, ha eldobsz a kezedből egy Ganüid ifjoncot a Semmibe.


Ingerlékeny fatty

1 VP (2)/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S: aktivizálódik.
Magánál nagyobb SB-jű lények ellen kap +5/+5-öt.
Halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.


Hármaspont

1 VP chara-din bűbáj

J a kör végén, ha ebben a körben nem használtál „K” képességet: húzz egy lapot!
K rakj a paklidból, vagy a gyűjtődből egy Hármaspontot a Semmibe: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy lapot.


Trolland

követő

Minden trollod kap +1/+1-et.
J ha van 2 kalandozó trollod játékban: húzz egy lapot!
J ha van 2 szörny trollod játékban: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
J ha van kalandozó és szörny trollod is játékban: kapsz 1 VP-t, vagy semmizés: 2.
Mardakor remete

4 VP (3)/3 színtelen kalandozó/gnóm KF

Élet: 1.
Ha a paklidban van (a játék elején mutasd meg): a minimális pakliméreted 5-tel kevesebb, mint egyébként.


Pszi szövedék

2 VP X nekron elenios bűbáj „mentális”

Kijátszásakor ellenfeled veszít X VP-t és X SZK-t VAGY sebződik X ÉP-t, VAGY húzz X/2 lapot (lefelé kerekítve és max 2-t).
Ha egy bűbájod vagy „mentális” lapod kijátszásához, vagy képességének a költségéhez feláldozod: kapsz 2 VP-t és gyógyulsz 5 ÉP-t.


Tőcse a szúnyogirtó (új)

3 VP fairlight 3/3 kalandozó/ember KF „szárnyak” „ősmágia”

Semlegesítés: max 2 költségű lap.
P 2*X VP: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy max 2 költségű lapot. X annyi, ahány max 2 költségű lap van a kezedben (mutasd meg!).


Bosszantó szúnyog

1 VP 2/1 fairlight szörny „szárnyak”

Csak 0, vagy 3 költségű lappal és ilyen lap képességével lehet rá reagálni.
Kijátszása körének végén kapsz 1 VP-t és húzz 1 lapot!


7 bő esztendő

1 ZSZ elenios bűbáj „ősmágia”

Ha van bűbájod játékban: kijátszhatod az ellenfél körében is.
Időleges hatás 7: az előkészítő fázisában mindenki +1 VP-t kap, a húzás fázisban pedig +1 lapot húz.
Troll kölyök (tóken)

1 VP 2/1 leah kalandozó/troll KF „szárnyak”

K4 1 VP, vagy 1 ÉP: gyógyul 1 ÉP-t.


Troll lady (új)

1 VP 1/3 leah kalandozó/troll KF

Semlegesítés: azonnali. Ha nem semlegesített, akkor aktivizálódik.
P: kapsz 2 Troll kölyköt.
K ha te vagy egy trollod gyógyul: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.


Troll vaslady

1 VP 1 ZSZ 3/3 leah kalandozó/troll KF

Semlegesítés: reakció. Ha nem semlegesített, akkor aktivizálódik és kapsz 1 Troll kölyköt.
Kalandozó tókenjeid kapnak +2 SB-t.
K: egy troll gyógyul 2 ÉP-t.
S áldozd fel egy trollod: megakadályoz egy lapot.


Biztonsági troll

1 VP 3/1 tharr kalandozó/troll KF

Semlegesítés: 0 költségű lap.
Ha nem semlegesített, akkor vkezedbe vehetsz ellenfeled asztaláról, vagy gyűjtőjéből, vagy a te asztalodról egy semlegesítésként kijátszható lapot és ha ez egy troll volt akkor kapsz 1 VP-t.
Áldozd fel: minden trollod max ÉP-re gyógyul.


Nepotikus troll

1 VP 1/1 tharr kalandozó/troll KF

Semlegesítés: húzó forrás.
J: előkereshetsz egy semlegesítésként kijátszható lapot, és a játék végéig csak 1 olyan lapot játszhatsz ki semlegesítésként, ami nem troll.
K: célpont troll gyógyul 2 ÉP-t.
Kétéltű tank

1 építő 1 ZSZ 1 nekron 5 SP leah/tharr építmény/moa, krabber

Semlegesítés: olyan lap, ami nem abban a kiegészítőben jelent meg, mint ez a lap.
K: egy célpont gyógyul „kötelék” ÉP-t.


Betonfal (új)

3 VP 1 nekron (3)/6 tharr kalandozó/kobudera KF „szárnyak”

Ellenfeled forrásai csak Betonfalat célozhatnak.
Ha őrposztban van: ellenfeled lényei csak Betonfalat támadhatnak.
Halálsikoly: egy célpont sebződik 3-mat.


Tomboló ököl

2 VP 1 nekron (3)/3 tharr kalandozó/kobudera KF „szárnyak”

A harci fázisban ellenfeled nem játszhat ki azonnalit.
K ha megüt egy lényt vagy játékost: kapsz 2 VP-t.
A harci fázison kívül: „Halálsikoly: húzz 2 lapot!” képessége van.


Kobudera nagyfőnök

1 VP 1 nekron (3)/2 tharr kalandozó/kobudera KF „szárnyak”

A harci fázisban ellenfeled nem használhat aktiválást kívánó hatásokat.
K ha megüt egy lényt vagy játékost: húzz egy lapot!
A harci fázison kívül: „Halálsikoly: kapsz 2 VP-t.” képessége van.


Chara-din konfliktusa

X VP azonnali/reakció

X annyi, ahány lap van a kezedben (ezen kívül).
Megakadályoz egy lapot.
Sóhivatal

1 építő 5 SP fairlight építmény/politika „szárnyak” „háló”

S: kapsz 1 SZK-t.
E: célpont lap passzivizálódik.
K: célpont játékos gyógyul 2 ÉP-t, vagy sebződik 1 ÉP-t.


Korrupció

2 VP fairlight azonnali/politika „ősmágia”

Célpont játékos kap 4 VP-t, vagy húz 2 lapot.
Ha te voltál a célpont: a kör végén választásod szerint vesztesz 2 VP-t, vagy dobj el egy lapot!


Összefonódások

1 VP fairlight/bufa bűbáj/politika

K ha egy játékos egy másik játékos forrásától lapot húz/keres: kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.
S ha egy játékos egy másik játékos forrásától VP-t kap, vagy gyógyul: húzz egy lapot!


Roxati köztisztviselő

2 VP 2/4 színtelen kalandozó/ember KF

S: minden játékos húz egy lapot, aki ebben a játékban még nem sebzett meg téged.
Áldozd fel: ellenfeled következő forrása nem jön létre.


Minotaurusz gerilla

1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Újrahasznosítás: 2 és ha hasznosított újra minotauruszt, akkor kap 1 izom jelzőt.
Harci képesség: a Minotaurusz gerilla és ellenfele visszakerülnek kézbe.
Sötét gyalog

1 VP 1/2 leah szörny „szárnyak”

5 lehet a paklidban.
A 2. körtől, ha megsebez egy játékost; áldozd fel: rakj játékba egy min 3 költségű leah lényt a paklidból, vagy a gyűjtődből. Ha ez egy sötét vezér, akkor a következő képességet kapja: „Ha sebződne, helyette ellenfeled sebződik.”


Sötét vezér

3 VP (3)/4 leah szörny „szárnyak” KF

K2 ha ellenfeled egy forrása hatna rá: helyette egy másik, általad választott lényre fog hatni.
E 1 VP: rakj játékba egy max 1 költségű leah lényt a gyűjtődből.


Sötét lovag

3 VP 4/3 leah szörny „szárnyak” „rezisztens”

Láthatatlan. Támadhat tartalékban lévő lényt is.
Jelenés: előkereshetsz egy max 1 költségű leah lapot.


A sötétség bástyája

1 építő leah építmény 6 SP

S 1 ZSZ: előkereshetsz egy lapot, aminek nevében a sötét szó szerepel (ragozva is).
Ellenfeled nem támadhat téged, amíg nem támadja ezt a lapot.
A harci fázisban támadhat, mintha lény lenne. Alap SB-je ekkor az őrposztodban lévő leah lények SB-jének összege.


Sötét király

1 VP leah szörny 1/(3)

S 1 VP: előkereshetsz, vagy visszavehetsz egy max 1 költségű leah lapot.
Ilyen lényeid láthatatlanok.
E vedd vissza a kezedbe: játékba rakhatsz egy leah építményt a kezedből és ha ez egy „A sötétség bástyája” volt: alap SP-je megduplázódik.

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.